onsdag, december 20, 2006

Progress

Det händer saker hela tiden. Mest i köket förstås, men annars också.
Till exempel så har jag städat bort två risiga knullgubbar ur mitt liv. En som kom hit med handen i brallan och trodde olika grejer. Och som om det inte var illa nog ändå, så var det ett år sedan vi sågs senast. Utgå. Good bye.
Och så han som ringer från pannrummet eller garaget och tycker att jag ääär så fin. Men inte fin nog att vara exklusiv med. Jättehejdå.
Hur tänkte jag när jag tillät det att hända? Hur många assholes ska ett liv få innehålla. En vis bästis sa åt mig att släppa mig själv fri. Sluta släpa runt på spöken. Och naturligvis så kom det genast mejl från det äldsta skelettet i garderoben. Min riktiga akilleshäl. Min stora svaghet. Min eviga tonårskärlek. Hördes det ut till hans ö vad vi pratade om?
Burr. Den bästa snubben just nu är han som bygger mitt kök.

Fredag 15 dec


Måndag 18 dec

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra att du "städat". Jag är så stolt över dig. Du är värd mycket, mycket bättre än så.

3:54 em  
Anonymous Anonym said...

Thank you, sweetie. Är rätt stolt över mig själv faktiskt. Och när jag nu ändå håller på så kanske jag skulle passa på att fylla en hel container med skelett, spöken och fula köksattiraljer som någon har ställt längst in, under, bakom i mina skåp. =)

4:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home